0 0

allnatura opnieuw bekroond - "Beste webwinkel 2022"

Korte versie - 638 tekens met spaties

De ecologische online speciaalzaak allnatura kan zich verheugen over de onderscheiding "Beste webwinkel" voor de achtste keer op rij - vaker dan bijna geen enkel ander bedrijf. Voor de achtste keer onderzochten DEUTSCHLAND TEST en het Keulse analyse- en adviesbureau ServiceValue de bijna 2.200 online shops met de hoogste omzet in Duitsland. Zij werden op de proef gesteld wat betreft klanttevredenheid. De resultaten werden gepubliceerd in het tijdschrift FOCUS, nummer 16/22. Allnatura werd opnieuw uitgeroepen tot testwinnaar in de categorie "massief houten meubelen" met de hoogste klanttevredenheid (2,46).

Middellange versie - 1.210 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura kan zich verheugen over de onderscheiding "Beste onlineshop" voor de achtste keer op rij - vaker dan bijna geen enkele andere onderneming. Voor de achtste keer hebben DEUTSCHLAND TEST en het Keulse analyse- en adviesbureau ServiceValue de bijna 2.200 Duitse online shops met de hoogste omzet onderzocht. Zij werden op de proef gesteld wat betreft hun klantentevredenheid.

De vraag voor het brede onderzoek luidde als volgt: "Hoe tevreden bent u in het algemeen over de volgende webwinkels? Beoordeel vanuit uw eigen klantervaring in de afgelopen twaalf maanden." Om dit te beantwoorden werd een ranglijst gemaakt over alle onderzochte aanbieders binnen de 161 sectoren op basis van de gemiddelde waarden van elke individuele shop. De resultaten werden gepubliceerd in het tijdschrift FOCUS (nummer 16/22). allnatura werd opnieuw uitgeroepen tot testwinnaar in de categorie "meubelen van massief hout" met de hoogste klanttevredenheid (2,46). In deze categorie staat allnatura sinds het eerste onderzoek op de eerste plaats. Hieruit blijkt duidelijk dat klanttevredenheid voor allnatura al jaren een topprioriteit is.

Lange versie - 1.707 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura kan zich verheugen over de onderscheiding "Beste onlineshop" voor de achtste keer op rij - vaker dan bijna geen enkel ander bedrijf. Voor de achtste keer hebben DEUTSCHLAND TEST en het Keulse analyse- en adviesbureau ServiceValue de bijna 2.200 Duitse online shops met de hoogste omzet onderzocht. Zij werden op de proef gesteld wat betreft hun klantentevredenheid.

De vraag voor het brede onderzoek luidde als volgt: "Hoe tevreden bent u in het algemeen over de volgende webwinkels? Beoordeel vanuit uw eigen klantervaring in de afgelopen twaalf maanden." Om dit te beantwoorden is een ranglijst gemaakt over alle onderzochte aanbieders binnen de 161 sectoren op basis van de gemiddelde scores van elke winkel. Het onderzoek is gebaseerd op een totaal van 839.000 consumentenoordelen en is representatief voor de bevolking. Het toont dus het respectievelijke consumentenoordeel over online winkels.

De resultaten zijn gepubliceerd in het tijdschrift FOCUS (nummer 16/22). In de tabellen zijn alleen aanbieders opgenomen die op of boven het respectievelijke branchegemiddelde zitten. Online shops waarvan de tevredenheidsscore boven het gemiddelde van hun branche ligt, worden vermeld als "Top Online Shop". De respectievelijke winnaars binnen hun branche krijgen de titel "Beste onlineshop". allnatura werd opnieuw uitgeroepen tot testwinnaar in de categorie "meubelen van massief hout" met de hoogste klanttevredenheid (2,46). In deze categorie staat allnatura sinds het eerste onderzoek op de eerste plaats. Dit maakt duidelijk dat klanttevredenheid voor allnatura al jaren een topprioriteit is.

laden

Een moment geduld.....