0 0

Reclamatie portaal

Is er iets mis met uw product? Dat spijt ons zeer! Hier kunt u uw reclamatie melden.

Fragment uit onze algemene voorwaarden:

[...]

6. Aansprakelijkheid voor gebreken

En De wettelijke regelingen betreffende de aansprakelijkheid voor gebreken zijn van toepassing.

[...]

Is iets niet in orde? Wij gaan ermee aan de slag!

Wij willen dat u tevreden bent met onze producten. Mocht dit bij wijze van uitzondering niet het geval zijn, neem dan a.u.b. contact met ons op. Belangrijk hierbij zijn een exacte beschrijving van het gebrek en tevens foto's ter verduidelijking.

Maak bij voorkeur gebruik van ons handige reclamatie portaal, om uw kritiek aan ons mee te delen. Daar kunt u ook foto's uploaden en uw reclamatie snel en ongecompliceerd met een klik aan ons doorgeven. Dit garandeert, dat wij alle informatie ontvangen, die we nodig hebben. Het spaart tijd en wij hoeven u niet hinderlijk te storen voor nadere inlichtingen. Een ander voordeel voor u: Met de geautomatiseerde ontvangstbevestiging hebt u al snel een document voor uw reclamatie.


laden

Een moment geduld.....